مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 11:222022-03-26اجتماعي

دو محور شمالی یکطرفه شد/ جدیدترین وضعیت راه ها


جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد و گفت: مسیر جنوب به شمال (محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال) تا اطلاع ثانوی یکطرفه شد.

- گفت: از ساعت 11:15 امروز تردد تمامی وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال (محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال) به سمت مازندران به علت حجم بالای تردد و تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.

وی با اشاره به بیشترین زمان وقوع تصادفات گفت: بیشترین تصادفات از ساعت 16 الی 20 رخ داده و بعد از آن بیشترین تصادفات در ساعت 12 الی 16 به وقوع پیوسته است.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا گفت: ترددها از ابتدای اجرای طرح نوروزی در مقایسه با نوروز سال قبل افزایش 48 درصدی داشته است.

حسینی با اشاره به جدیدترین وضعیت جوی راه ها گفت: بارش باران در برخی جاده های استان های شمال غربی کشور و همچنین بارش برق در جاده های کوهستانی گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) از شهرستانک تا گچسر و مسیر (شمال به جنوب) از مرزن آباد تا میانک، در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهرستانک و در جاده هراز در محدوده آب اسک برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو محور شمالی یکطرفه شد/ جدیدترین وضعیت راه ها

دو محور شمالی یکطرفه شد/ جدیدترین وضعیت راه ها