مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 11:222022-03-26بين الملل

رهبر انصارالله: آمریکا، اسراییل و انگلیس، مهندسان تجاوز به یمن هستند


این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری های واگیردار همراه شده است.

- این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری های واگیردار همراه شده است.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه تجاوز به یمن، هیچ توجیه مشروعی ندارد، تأکید کرد که اعلام این تجاوز از واشنگتن به این سبب بود تا نشان داده شود که آمریکا ناظر و مهندس این تجاوز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن شامگاه امروز جمعه به مناسبت روز ملی ایستادگی در این کشور سخنرانی کرد و این روز را در راستای یادآوری مسئولیتها و وظایف قلمداد کرد.

شبکه خبری المیادین به نقل از الحوثی گزارش داد، تجاوز به یمن، هیچ توجیه مشروعی ندارد و اعلام تجاوز به یمن از واشنگتن به این سبب بود تا نشان دهد که [آمریکا] ناظر و مهندس این تجاوز است .

وی با بیان اینکه ائتلاف متجاوز نشان داده است که چه کسی، حق است و چه کسی باطل، خاطر نشان کرد، آمریکا، رژیم صهیونیستی و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: آمریکا، اسراییل و انگلیس، مهندسان تجاوز به یمن هستند

رهبر انصارالله: آمریکا، اسراییل و انگلیس، مهندسان تجاوز به یمن هستند