مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 10:122022-03-26اجتماعي

62 دوربین هوشمند ثبت تخلف بر راه های استان سمنان نظارت دارند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه 62 دوربین هوشمند ثبت تخلف بر راه های استان نظارت دارند، گفت: 17 دوربین پایش تصویری ترافیک نیز در جاده های فعال است.

- ، درباره شرایط ترافیکی و تردد مسافران نوروزی در استان سمنان بیان کرد: با توجه به اینکه نیمه نخست تعطیلات نوروزی از 25 اسفند ماه سال قبل تاکنون به اتمام رسیده، شاهد بازگشت موج نخست مسافران هستیم در نتیجه کریدور مسیر مشهد به سمت تهران در جاده های استان میزبان ترافیک پرحجم اما روان است.

وی با بیان اینکه بازدیدهای مقطعی و مستمری از میزان تردد جاده ای استان سمنان در طول نوروز انجام می شود، تاکید کرد: علاوه بر این بازدیدهای حضوری و فیزیکی 62 دوربین هوشمند ثبت تخلف بر راه های استان نظارت دارد.

ضرورت استراحت کافی معاون استاندار سمنان با بیان اینکه 17 دوربین پایش تصویری ترافیک نیز در جاده های استان فعال است، ابراز کرد: پایش تصویری، وضعیت حجم ترافیک و شرایط جوی لحظه ای راه ها در طول نوروز به صورت مستمر انجام می شود تا بهترین خدمت رسانی به مسافران نوروزی و زائران رضوی را داشته باشیم.

حمیدی با بیان اینکه توصیه ما این است که حتماً مسافران نوروزی قبل از ورود به جاده ها از شرایط جوی و راه ها از سامانه های راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین رسانه های موثق و معتبر، آگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 دوربین هوشمند ثبت تخلف بر راه های استان سمنان نظارت دارند

62 دوربین هوشمند ثبت تخلف بر راه های استان سمنان نظارت دارند