مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 10:072022-03-26سياسي

سکوت تنها اقدام مسؤولان در سالگرد سیل شیراز بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فروردین سال 98 ماه پربارانی بود، از گمیشان و آق قلا در شمال تا سیستان و بلوچستان در جنوب درگیر بارشهای سیل آسا بودند، شیراز نیز از این موضوع استثنا نبود.

طبق اسناد منتشر شده، خطر وقوع سیل از سوی استانداری به شهرداری شیراز اعلام شده بود و شهرداری موظف به پیش بینی تمهیدات لازم بوده است.

در چنین شرایطی، حیدر اسکندرپور شهردار وقت شیراز در  شهر حضور نداشت و به گفته دستغیب، رییس وقت شورای برای یک ماموریت در تهران به سر می برد! ماموریتی که هیچ وقت مشخص نشد، چگونه در حالی که رییس جمهور وقت و بسیاری از مسئولان دولتی در تعطیلات نوروزی به سر می بردند، برای وی ایجاد شده است.

طبق آخرین سرشماری جمعیت شیراز، کمی بیش از یک میلیون و 565 هزار نفر است که در ایام نوروز معادل همین میزان یعنی 1/5 میلیون نفر وارد شهر می شوند.

این جمعیت مسافر در ازای رشد صنعت و اقتصاد گردشگری، به دلیل شناور بودن به امکانات ویژه بهداشتی و سلامت، ایمنی، خدمات مسافری و.

نیاز دارند و به همین دلیل ایام نوروز اصلی ترین و مهمترین زمان فعالیت مسئولان مختلف استان به ویژه مدیریت شهری است اما در این شرایط، شهردار وقت شیراز و تعدادی از اعضای شورای شهر در شیراز حضور نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت تنها اقدام مسؤولان در سالگرد سیل شیراز بود

سکوت تنها اقدام مسؤولان در سالگرد سیل شیراز بود