مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 09:372022-03-26اجتماعي

پذیرش گردشگران نوروزی در بهشت زیبای دربند صحنه


رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان صحنه از باز بودن درهای دربند صحنه برای بازدید گردشگران نوروزی خبرداد.

- فرهاد حاتمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آمادگی شهرستان صحنه برای پذیرایی از مسافرین نوروزی، اظهار کرد: در این شهرستان چهار اقامتگاه بوم گردی فعال داریم که در حال حاضر ظرفیت آنها تکمیل شده است.

وی ادامه داد: این اقامتگاه ها بیشتر در منطقه گردشگری کندوله قرار دارند که دارای روستاهایی بسیار زیبا است و هرساله گردشگران زیادی بویژه در ایام نوروز از آنها بازدید می کنند.

رییس میراث فرهنگی صحنه در ادامه با بیان اینکه وجود جاذبه های گردشگری فراوان باعث شده تا این شهرستان یکی از مقاصد گردشگری کرمانشاه باشد، عنوان کرد: از آنجایی که صحنه در مسیر ورود گردشگران به استان کرمانشاه قرار دارد، بخشی از آنها هم برای دیدن جاذبه های گردشگری این شهرستان مدتی را در آن ماندگار می شوند.

وی از سراب و آبشار گروس، منطقه زیبای کندوله، سراب دربند و گوردخمه دربند به عنوان جاذبه های دیدنی این شهرستان نام برد و افزود: سراب دربند مهمترین جاذبه گردشگری صحنه است که در شمال این شهر قرار گرفته است.

حاتمی با بیان اینکه درهای این مجموعه از 26 اسفند پس از یک دوره تعطیلی به دلیل شیوع کرونا به روی گردشگران باز شده، گفت: در منطقه گردشگری دربند صحنه، رودخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش گردشگران نوروزی در بهشت زیبای دربند صحنه

پذیرش گردشگران نوروزی در بهشت زیبای دربند صحنه