مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 09:272022-03-26حوادث

8 مصدوم در پی آتش سوزی در ساختمانی 4 طبقه در قشم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ساختمانی 4 طبقه در قشم طعمه حریق شد.

حسین قاسمی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ساعت4:30 بامداد امروز، گزارش یک مورد حریق در شهرک الهیه قشم به مرکز پیام اورژانس 115 ارسال و از همان دقایق اولیه تیم های اورژانس 115 و آتش نشانی در محل حضور دارند.

سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده است.

قاسمی در ادامه افزود: ساختمانی مذکور یک ساختمان مسکونی چهار طبقه می باشد که ظاهرا زیر زمین آن انبار چوب بوده که به علت شدت حریق ساختمان ریزش کرده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: امدادرسانی به مصدومین حادثه حریق ساختمان مسکونی در الهیه قشم همچنان ادامه دارد و به علت سرایت آتش، به ساختمان های همجوار، هشت نفر دچار مسمومیت استنشاقی یا استرس ناشی از حریق شده اند که توسط پرسنل اورژانس 115 قشم خدمات درمانی سرپایی در محل دریافت کردند.

قاسمی در تشریح حال مصدومین این حادثه گفت: یکی از مصدومین حادثه، آقای 23 ساله است که درهمان دقایق اولیه با تشخیص مسمومیت استنشاقی، توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شده بود با بهبود علائم حیاتی از بیمارستان ترخیص و سایر مصدومان هم با دریافت خدمات درمانی از قبیل اکسیژان تراپی و انجام دارو درمانی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 مصدوم در پی آتش سوزی در ساختمانی 4 طبقه در قشم

8 مصدوم در پی آتش سوزی در ساختمانی 4 طبقه در قشم