مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 08:522022-03-26اجتماعي

بهره مندی بیش از 26 هزار نفر از خدمات بشردوستانه هلال احمر آذربایجان غربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی امیر جعفرزاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اظهار داشت: با اجرای بیست و دومین طرح ملی خدمات بشر دوستانه جوانان به مسافرین نوروزی 1401 جمعیت هلال احمر در 14 پست فعال در 10 شهرستان استان،  از 25 اسفند 1400 تا سوم فروردین، 26 هزار و 195 نفر مسافر از خدمات ایستگاه های ایمنی و سلامت سفر (اطلاع رسانی در زمینه کرونا و نقاط پرخطر) بهره مند شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح 251 نفر روز تاکنون از اعضای داوطلب هلال احمر در شهرهای ماکو، چالدران، چایپاره، خوی، سلماس، ارومیه، پیرانشهر، نقده، مهاباد و سردشت در ایستگاه های ایمنی و سلامت مسافران خدمات راهنمایی و ایمنی به مسافران ارائه کردند.

جعفرزاده خاطر نشان کرد: اعضای جوانان هلال احمر استان آذربایجان غربی تا پایان تعطیلات نوروزی همچنان با تمام توان در خدمت هموطنان در پست های نوروزی هستند.

وی افزود: در خصوص آموزش مهارتهای ترافیکی نیز 2 هزار و 434 نفر از خدمات آموزشی بهره مند شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس در طول تعطیلات نوروزی امسال جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در راستای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی با 25 پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت در خدمت مساف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 26 هزار نفر از خدمات بشردوستانه هلال احمر آذربایجان غربی

بهره مندی بیش از 26 هزار نفر از خدمات بشردوستانه هلال احمر آذربایجان غربی