مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 08:522022-03-26اقتصادي

منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان قطب تولید کود و سم در کشور می شود


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با بیان این که این منطقه ویژه می تواند به قطب تولید کود و سم تبدیل شود، از راه اندازی مرکز نوآوری و شتاب دهی کود و سم در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با بیان این که این منطقه ویژه می تواند به قطب تولید کود و سم تبدیل شود، از راه اندازی مرکز نوآوری و شتاب دهی کود و سم در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله بهرام شاهی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان صبح امروز 6 فروردین ماه با روح الله موردینی نژاد، مدیرعامل شرکت تولید مواد شیمیایی کیمیا آژند و محمدمحسن قاسمی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان دیدار و گفت وگو کرد.

بهرام شاهی در این دیدار با بیان این که در حال حاضر شش واحد تولیدی کود و سم در منطقه ویژه فعال است، گفت: با وجود این ظرفیت ما می توانیم قطب تولید کود و سم در کشور باشیم؛ به علاوه هم اکنون متقاضیان زیادی برای سرمایه گذاری در این حوزه داریم.

وی با اشاره به برنامه های سال 1401 منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ادامه داد: یکی از برنامه هایی که برای امسال در نظر گرفته ایم ایجاد یک مرکز نوآوری و شتاب دهی کود و سم در منطقه ویژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان قطب تولید کود و سم در کشور می شود

منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان قطب تولید کود و سم در کشور می شود