مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 08:322022-03-26اقتصادي

«منطقه ویژه اقتصادی» رفسنجان قطب تولید کود و سم کشور می شود


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با بیان اینکه این منطقه ویژه می تواند به قطب تولید کود و سم تبدیل شود، از راه اندازی مرکز نوآوری و شتاب دهی کود و سم در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، روح الله بهرامشاهی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان امروز در جلسه ای با موضوع سرمایه گذاری در خصوص کود و سم در منطقه ویژه با بیان اینکه در حال حاضر 6 واحد تولیدی کود و سم در منطقه ویژه فعال است، اظهار کرد: با وجود این ظرفیت ما می توانیم قطب تولید کود و سم در کشور باشیم؛ به علاوه هم اکنون متقاضیان زیادی برای سرمایه گذاری در این حوزه داریم.

وی با اشاره به برنامه های سال 1401 منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ادامه داد: یکی از برنامه هایی که برای امسال در نظر گرفته ایم ایجاد یک مرکز نوآوری و شتاب دهی کود و سم در منطقه ویژه است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با تاکید بر اینکه در سال جدید از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف ترسیم شده برای منطقه ویژه استفاده خواهد شد، افزود: امسال سال پرکاری خواهد بود و برنامه های بسیار خوبی برای سال 1401 پیش بینی شده است که برای تحقق آنها تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

یکی از این برنامه ها احیای ماده 81 در زمینه زیرساخت هاست که در این رابطه عزم خود را جزم کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«منطقه ویژه اقتصادی» رفسنجان قطب تولید کود و سم کشور می شود

«منطقه ویژه اقتصادی» رفسنجان قطب تولید کود و سم کشور می شود