مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 08:122022-03-26اقتصادي

رتبه هفتم گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: استان گلستان در پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی در جایگاه دوم و در پرداخت تسهیلات رونق تولید در جایگاه هفتم کشور قرار دارد.

- ، درویشعلی حسن زاده صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از محل اعتبارات رونق تولید سال 1400 یعنی از ابتدای مرداد ماه 1400 تاکنون درخواست 356 واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای دریافت سه هزار میلیارد و 629 میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل ارسال شده است.

وی گفت: از کل واحدهای معرفی شده به بانک ها تاکنون تعداد 166 واحد تولیدی استان حدود 971 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

به گفته حسن زاده، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی هم تاکنون درخواست تسهیلات 296 واحد تولیدی استان برای دریافت هزار میلیارد و 217 میلیون تومان در کارگروه مصوب و برای پرداخت به بانک های استان ارسال شده که 71 واحد 237 میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر استان گلستان در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید در جایگاه هفتم کشور و در حوزه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی در جایگاه دوم کشور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه هفتم گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید

رتبه هفتم گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید