مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 07:172022-03-26پزشكي

بازگشت همزمان رنگ آبی و قرمز کرونایی به مازندران


رنگ قرمز کرونایی در حالی پس از یک هفته جدایی بار دیگر از طریق شهرستان رامسر به مازندران بازگشته است که رنگ آبی کرونایی هم پس از حدود دو ماه غیبت در سه شهرستان استان پاگشا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، براساس تازه ترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان رامسر که جمعه گذشته در تاریخ 27 اسفندماه از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده بود، باردیگر به رنگ قرمز کرونایی در آمد تا چراغ قرمز کرونا در اولین هفته پس از گذشت تعطیلات نوروزی مجددا روشن شود.

بر اساس این ارزیابی شهرستان کلاردشت که پیش تر به همراه شهرستان رامسر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار داشت با بهبود شرایط کرونایی به رنگ زرد درآمد و درحال حاضر هیچ یک از شهرستان های مازندران در وضعیت نارنجی به سر نمی برند.

در حال حاضر بنابر اعلام وزارت بهداشت شهرستان های گلوگاه، نکا، بهشهر، میاندرود، ساری، قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ، بابل، آمل، محمودآباد، فریدونکنار، نور، عباس آباد، کلاردشت، چالوس و تنکابن در وضعیت زرد کرونایی به معنای خطر متوسط واقع شدند.

همچنین طبق آخرین ارزیابی وزارت بهداشت از وضعیت کرونایی مازندران رنگ آبی که در تاریخ 12 بهمن ماه سال گذشته از با زرد شدن میاندرود به عنوان آخرین شهر باقیمانده استان در وضعیت کم خطر از استان خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت همزمان رنگ آبی و قرمز کرونایی به مازندران

بازگشت همزمان رنگ آبی و قرمز کرونایی به مازندران