مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 01:072022-03-25سياسي

مجسمه بدحجاب در گرگان را برداشتند (عکس)


شورای شهر گرگان در مورد جمع آوری یک مجسمه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رییس شورای شهر گرگان گفت: پس از افزایش گلایه رسانه ها و شهروندان در مورد نحوه طراحی المان مفهومی تنها با هم ، این مجسمه برای انجام برخی اصلاحات جمع آوری و به زودی با اعمال تغییرات باز دیگر نصب خواهد شد.

صفرعلی پایین محلی اظهار داشت: در احترام به نظر شهروندان و رسانه های گرگان، این اثر که به زبانی استعاره، نشان دهنده انسانی مسخ شده در قابی کوچکتر به نام رسانه است اصلاح خواهد شد.

وی بیان کرد: این اثر نشان می دهد که روابط خانوادگی، نوع پوشش و حضور در اجتماع تحت تاثیر رسانه به سمت و سوی خلاف اخلاقیات جامعه گرایش پیدا می کند.

وی افزود: در تمامی ادوار، آثار هنری فارغ از مباحث زیبایی شناسانه، نگاهی انتقادی و گفتمانی داشته اند و به این معنا، اثری که در بستر فرهنگ یک جامعه شکل می گیرد به جز ساختار فرمی بصری باید رویکردی مفهوم انگارانه و آشنا زداگونه داشته باشند.

چون موهای مجسمه معلوم بود، آن را برداشتند رییس شورای شهر گرگان ادامه داد: این اثر جایگاه فضای مجازی در زندگی روزمره را به چالش کشیده و انتخاب شخصیت ها از قشر جوان جامعه بوده که در معرض بیشترین هجوم تاثیرات مخرب فضای مجازی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجسمه بدحجاب در گرگان را برداشتند (عکس)

مجسمه بدحجاب در گرگان را برداشتند (عکس)