مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 00:022022-03-25سياسي

حضور در بین مردم یکی از بزرگترین وظایف عالمان دینی است


نماینده گیلان در مجلس خبرگان، حضور در بین مردم را یکی از بزرگترین وظایف عالمان دینی برشمرد و خاطرنشان کرد: رفتار، کردار و ادب آیت الله رودباری، - مثال زدنی بود.

آیت الله رضا رمضانی در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله سید مجتبی رودباری که در مسجد صفی رشت برگزار شد، اظهار کرد: نقشی که پیامبر اکرم(ص) در هدایت انسان ها داشتند، بعد از رحلت به حضرات معصومین(ع) سپرده شد و امروزه نیز همان نقش به علمای دینی سپرده شده است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به بخشی از زندگی آیت الله رودباری اشاره کرد و گفت: ایشان در رشت، تحصیل و تهذیب را در محضر عالمانی از جمله آیت الله ضیابری و بعد از هجرت به قم در محضر آیات عظام بروجردی و میرزا هاشم آملی درک کردند.

وی افزود: آیت الله رودباری همچنین 23 سال در محضر امام خمینی(ره) طلب فیض کردند و در نجف نیز در محضر بزرگانی از جمله آیت‎الله العظمی خویی به تحصیل پرداختند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه آیت الله رودباری به لحاظ جامعیت، متاثر از شخصیت امام(ره) شدند، تصریح کرد: خود ایشان در جایی فرمودند که من دینم را از امام خمینی(ره) گرفته ام.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یک عالم دینی زمانی می تواند در حوزه تعلیم و تربیت به وظیفه خود عمل کند که اول خودش مهذب و مودب باشد، تاکید کرد: آیت الله رودبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در بین مردم یکی از بزرگترین وظایف عالمان دینی است

حضور در بین مردم یکی از بزرگترین وظایف عالمان دینی است