مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 22:072022-03-25حوادث

خطر مرگ با روشن کردن پیک نیک در چادرهای مسافرتی/ نجات جان 4 مسافر از مرگ حتمی


رییس پلیس پیشگیری استان اصفهان از نجات جان 4 مسافر که در چادر مسافرتی پیک نیک روشن کرده بودند، توسط مأموران انتظامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، عزیزاله سپهوند، رییس پلیس پیشگیری استان اصفهان اظهار داشت: پلیس اصفهان در ایام نوروز طرح نوروزی را اجرایی می کند و بیش از 9 هزار گشت پلیس فعال هستند، گشت های پلیس شامل 460 گشت خودرویی، 350 گشت موتوری و 100 گشت پیاده است، همچنین 3 هزار و 550 نگهبان محله زیر نظر مؤسسات خدماتی حفاظتی فعال هستند.

وی افزود: گشت های پلیس در اماکن گردشگری، حاشیه رودخانه، تفرجگاه ها و دیگر مکان هایی که گردشگران حضور دارند، فعال هستند و خدمت رسانی می کنند.

سپهوند بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروز هرگونه اسباب کشی منزل ممنوع است و در صورت لزوم نیز باید با کلانتری محل هماهنگی لازم انجام شود.

رییس پلیس پیشگیری استان اصفهان ادامه داد: عوامل گشت های پلیس در ساعات پایانی شب به وسیله دستگاه های حرارت سنج و گازسنج در مکانی هایی که گردشگران چادر برپا کرده اند، گشت می زنند و اگر افرادی دچار گازگرفتگی شده اند، آن ها را بیدار و در صورت لزوم به عوامل اورژانس تحویل می دهند.

وی با اشاره به اینکه 4 مسافر که دچار گازگرفتگی شده بودند توسط پلیس نجات داده شدند از مسافران خواست، از روشن کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر مرگ با روشن کردن پیک نیک در چادرهای مسافرتی/ نجات جان 4 مسافر از مرگ حتمی

خطر مرگ با روشن کردن پیک نیک در چادرهای مسافرتی/ نجات جان 4 مسافر از مرگ حتمی