مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 21:122022-03-25سياسي

افزایش ورود مهمانان نوروزی به لرستان/ رصد لحظه ای نقاط پُر تصادف


استاندار لرستان با اشاره به افزایش ورود مهمانان نوروزی به این استان، از شناسایی و رصد لحظه ای نقاط پر تصادف لرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد زیویار روز جمعه که به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مدیران ستادی استانداری در محل اجرای پویش همراهان سفر ایمن استان حضور یافته بود، گفت: اساس ساماندهی و میزبانی از میهمانان نوروزی به عهده دستگاه های امدادی و خدمت رسان و اعضای ستاد خدمات سفر است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد راهداری لرستان در اجرای پویش همراهان سفر ایمن گفت: هدف از این بازدید همدلی و همراهی با مجموعه راهداری در طرح نوروزی و اجرای پویش همراهان سفر ایمن بود چراکه بدون تردید چنین برنامه هایی در فرهنگ سازی ایمنی بسیار مثمر ثمر است.

استاندار لرستان با اشاره به میهمان نوازی منحصربه فرد مردم لرستان در کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز سفرها به جنوب کشور افزایش یافته و از طرفی لرستان در مسیر شمال به جنوب قرار دارد شاهد افزایش میهمانان نوروزی ورودی به استان هستیم.

وی ادامه داد: ازاین رو با برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال در قالب ستاد خدمات سفر، کارگروه ها و قرارگاه هایی برای کاهش تصادفات و ایمنی سفر تشکیل شده است تا با رصد لحظه ای و شناسایی نقاط پر تصادف در راستای تحقق این اهداف ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ورود مهمانان نوروزی به لرستان/ رصد لحظه ای نقاط پُر تصادف

افزایش ورود مهمانان نوروزی به لرستان/ رصد لحظه ای نقاط پُر تصادف