مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 18:322022-03-25اجتماعي

تداوم خدمت رسانی سپاه و بسیج اردبیل به مردم گرفتار در برف


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: خدمت رسانی بسیج و سپاه به مردم گرفتار شده در برف شهرستان های گرمی و انگوت همچنان ادامه دارد.

- اردبیل - فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: خدمت رسانی بسیج و سپاه به مردم گرفتار شده در برف شهرستان های گرمی و انگوت همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بارش برف و کولاک شدید، بسیج و سپاه استان با تمام وجود در خدمت مردم هست و در برف روبی و بازگشایی راه های روستایی از تمام نیروی انسانی و تجهیزاتی خود استفاده کردند.

وی بیان کرد: در راستای تسریع در روند بازگشایی راه های روستایی، چهار دستگاه از ماشین آلات سنگین سپاه در شهرستان های گرمی و انگوت برای بازگشایی راه های روستایی بسیج شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه در برخی روستاها بسته های معیشتی نیز در اختیار روستاییان قرار گرفت، افزود: از روزهای اول بارش برف تاکنون 200 هزار قرص نان لواش و 12 هزار بطری آب معدنی در بین روستاییان درگیر برف سنگین در شهرستان های گرمی، انگوت، بیله سوار و مشگین شهر توزیع شده است.

وی بیان کرد: برای تأمین آذوقه مورد نیاز علاوه بر نان و آب معدنی، بسته های معیشتی و خرما اهدایی مردم خیر استان در بین روستاییان گرفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم خدمت رسانی سپاه و بسیج اردبیل به مردم گرفتار در برف

تداوم خدمت رسانی سپاه و بسیج اردبیل به مردم گرفتار در برف