مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 18:022022-03-25اجتماعي

بهره مندی 6 هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از ارائه خدمات بشردوستانه به بیش از 6 هزار مسافر نوروزی توسط پست های هلال احمر استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سیدقاسم موسوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی 1401 جمعیت هلال احمر در این استان اظهار کرد: از آغاز شروع طرح تا پنجم فروردین 6 هزار مسافر از خدمات هفت پست نوروزی بشردوستانه ( سه پست ثابت و چهار پست سیار )  در شهرستان ها  بهره مند شدند.

وی با اشاره به بهره مندی 502 نفر با آموزه های مهارت های ترافیکی در پست های هلال افزود: طی این ایام یک هزار و 56 کودک هم از فضای دوستدار کودک در پست ها بهره مند شدند.

موسوی خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع طرح تا کنون 207 عضو جوان به صورت (نفر روز) در شهرهای زنجان، ابهر، خدابنده و طارم  در پست های نوروزی به مسافران خدمات بشردوستانه ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به بهره مندی مسافرین در پست های بشردوستانه اشاره کرد و گفت: 4 هزار و 515 نفر هم در زمینه راهنمای مسافرین به نقاط امن، 763 مسافر آموزش های امدادی، یک هزار و 755 نفر در پویش رفیق خوشبخت ما و چلچراغ  شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 6 هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر زنجان

بهره مندی 6 هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر زنجان