مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 17:022022-03-25سياسي

133 نماینده جلسه پارلمان برای انتخاب رییس جمهور را تحریم کرده اند


عضو ائتلاف «دولت قانون» عراق با بیان اینکه 133 نماینده جلسه پارلمان برای انتخاب رییس جمهور را تحریم کرده اند، گفت: با این اوصاف، جلسه فردا به حد نصاب نخواهد رسید و تشکیل نخواهد شد.

- به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، شیخ محمد الصهیود عضو ائتلاف دولت قانون عراق به ریاست نوری المالکی امروز جمعه سخنانی را در خصوص جلسه پارلمان برای انتخاب رییس جمهور مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، عضو ائتلاف دولت قانون عراق با بیان اینکه 133 نماینده جلسه پارلمان برای انتخاب رییس جمهور را تحریم کرده اند، گفت: با این اوصاف، جلسه فردا به حد نصاب نخواهد رسید و تشکیل نخواهد شد.

پیش از این، سهیله السلطانی نماینده فراکسیون صادقون گفته بود: بیش از 130 نماینده از مجموع 329 نماینده جلسه روز آینده پارلمان را تحریم خواهند کرد.

بنابراین، جلسه مذکور به حد نصاب نخواهد رسید و تشکیل نخواهد شد.

روز گذشته هم هیئت هماهنگی شیعیان عراق در بیانیه ای با انتقاد از رویکرد جریان صدر در پرونده انتخاب رییس جمهور و نخست وزیر این کشور، اعلام کرد: در جلسه روز شنبه پارلمان برای انتخاب رییس جمهور شرکت نمی کنیم.

بر اساس این گزارش، در بیانیه این هیئت آمده است: ما بیانیه اخیر جریان صدر در خصوص معرفی نامزدهای پست ریاست جمهوری و نخست وزیری را هیاهوی رسانه ای می دانیم و اعلام می کنیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

133 نماینده جلسه پارلمان برای انتخاب رییس جمهور را تحریم کرده اند

133 نماینده جلسه پارلمان برای انتخاب رییس جمهور را تحریم کرده اند