مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 16:422022-03-25اجتماعي

بازدید بیش از یک میلیون زائر از یادمان های دفاع مقدس خوزستان


مسئول راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بیش از یک میلیون زائر از نیمه دوم اسفندماه 1400 تاکنون به یادمان های دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام و از این مناطق بازدید کردند.

- اهواز- مسئول راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بیش از یک میلیون زائر از نیمه دوم اسفندماه 1400 تاکنون به یادمان های دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام و از این مناطق بازدید کردند.

سرهنگ ایمان ممبینی در گفتگو با و لغو محدودیت های سفر پس از گذشت 2 سال از شیوع این بیماری، شاهد ورود چشمگیر زائران به این یادمان های دفاع مقدس خوزستان از نقاط مختلف کشور در مقایسه با سال های گذشته هستیم.

وی درباره شیوه اعزام زائران به مناطق جنگی استان خوزستان بیان کرد: کاروان های راهیان نور به دو دسته تقسیم می شوند؛ تعدادی از کاروان ها اقشار مختلف شامل دانشجویان، دانش آموزان و… و تعداد دیگری از آنها قشرهای مردم را از طریق بسیج محلات به این مناطق آورده می شوند.

سرهنگ ممبینی افزود: افرادی که به صورت شخصی به این مناطق می آیند به دو گروه تقسیم می شوند؛ تعدادی از خودروهای شخصی سازماندهی می شوند و امکاناتی با هدف تسهیل حضور در یادمان ها در اختیار آن ها قرار می گیرد و از محل هایی برای اسکان، وعده های غذایی با قیمت مناسب و… بهره مند می شوند، ضمن اینکه سایر افرادی که به صورت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بیش از یک میلیون زائر از یادمان های دفاع مقدس خوزستان

بازدید بیش از یک میلیون زائر از یادمان های دفاع مقدس خوزستان