مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 15:372022-03-25سياسي

از پیام متفاوت رییس جمهور تا 10 سال شعار اقتصادی


ائمه جمعه استان زنجان با تاکید بر لزوم تلاش در راستای نحقق شعار اقتصادی و حرکت در راستای فرامین مقام معظم رهبری، اصلی ترین راهکار برای رقابت در برابر تولید کنندگان بزرگ دنیا را تاکید بر دانش بنیان بودن تولید اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان با تاکید بر لزوم تلاش در راستای تحقق شعار اقتصادی و حرکت در راستای فرامین مقام معظم رهبری، اصلی ترین راهکار برای رقابت در برابر تولید کنندگان بزرگ دنیا را تاکید بر دانش بنیان بودن تولید اعلام کردند.

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه شهر سلطانیه از بهار طبیعت، بهار قلوب(قرآن)، بهار جوانی، بهار قیامت و بهار ظهور منجی، به عنوان پنج بهار در معارف الهی نام برد و اظهار کرد: بهار طبیعت، نشانه ای از رستاخیز و قیامت است و در بهار طبیعت محیی و ممیت بودن خداوند مشاهده می شود.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به شعار سال و با بیان اینکه 23 سال است که برای هر سال نام و عنوانی توسط مقام معظم رهبری انتخاب می شود و البته این نام گذاری ها تاثیرگذار بوده، گفت: نام گذاری سال ها نمادین نیست بلکه هدفمند و به مثابه گفتمان سازی و جریان سازی است.

  رحلت آیت الله ری شهری ضایعه ای تلخ و اندوهناک است حسینی نسب با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی تعیین و ابلاغ سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پیام متفاوت رییس جمهور تا 10 سال شعار اقتصادی

از پیام متفاوت رییس جمهور تا 10 سال شعار اقتصادی