مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 15:072022-03-25سياسي

مشکلات تولید قطعات در کشور با مونتاژ حل نمی شود


امام جمعه موقت ری با تاکید بر دانش بنیان کردن تولید و عرضه محصولات بومی گفت: مشکلات تولید قطعات در کشور با مونتاژ حل نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری اظهار داشت: رحلت آیت الله ری شهری واقعه دردناکی بود و هیچ توصیفی درباره شخصیت این عالم مجاهد زیباتر از کلام رهبری نیست؛ رهبر معظم انقلاب ایشان را عالمی مجاهد، ربانی، انقلابی و سیاسی خطاب کردند.

امام جمعه موقت ری به برخی از خدمات و کارهای مهم آیت الله ری شهری اشاره کرد و افزود: از کارهای بزرگ ایشان کشف و ریشه یابی کودتای نوژه و احیای بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بود.

خطیب جمعه شهرری اضافه کرد: آیت الله ری شهری تحت تأثیر آیت الله بهاالدینی و آیت الله بهجت و از آنان اجازه نقل حدیث گرفته بود.

امام جمعه موقت شهرری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شعار سال 1401 که تولید دانش بنیان نام دارد، گفت: این موضوع هم باید برای مردم تبیین شود؛ منظور از این شعار این است که نباید تولیدات و قطعات را از کارخانه ای وارد و فقط مونتاژ کنیم چرا که اینگونه مشکل کشور حل نمی شود.

وی افزود: ما باید سعی کنیم با دانش بنیان کردن تولید؛ عرصه تولیدمان را بومی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات تولید قطعات در کشور با مونتاژ حل نمی شود

مشکلات تولید قطعات در کشور با مونتاژ حل نمی شود