مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 15:022022-03-25سياسي

خودباوری و اعتماد به نفس ملی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است


خودباوری و اعتماد به نفس ملی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است و هرجا بر این دستاورد تکیه زده و حرکت کرده ایم به نتایج بزرگی دست پیدا کرده ایم.

- قزوین - امام جمعه موقت قزوین گفت: خودباوری و اعتماد به نفس ملی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است و هرجا بر این دستاورد تکیه زده و حرکت کرده ایم به نتایج بزرگی دست پیدا کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سال های اخیر بر تکیه بر توان داخلی بوده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درون زا به عنوان نسخه شفا بخش کشور در برابر بحران ها یاد می کنند، عنوان کرد: شرط اساسی تحقق شعار سال باور به ظرفیت های ملی و اقدام وعمل توسط مسئولین است.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: خودباوری و اعتماد به نفس ملی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است و هر جا بر این دستاورد تکیه زده و حرکت کرده ایم به نتایج بزرگی دست پیدا کرده ایم.

وی با بیان اینکه برای درک علت و هدف شعار سال اول باید منظومه فکری مقام معظم رهبری را بشناسیم و درک کنیم، تصریح کرد: جهاد تبیینی که پیش از عید مطرح کردند و شعار سال هر دو در یک مسیر هستند.

حجت الاسلام خضری ادامه داد: جهاد تبیین و شعار سال در مسیر تحقق جامعه اسلامی و تمدن سازی اسلامی است و باید به درستی درک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودباوری و اعتماد به نفس ملی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است

خودباوری و اعتماد به نفس ملی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است