مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-25ورزشي

پویش «سفر بی خطر» در کردستان راه اندازی شد


پویش «سفر بی خطر» به همت شهرداری سنندج و با حضور استاندار کردستان، امام جمعه سنندج و تعدادی از نخبگان اقشار مختلف مردم در استان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان ظهر امروز در آغاز بکار پویش مردمی سفر بی خطر اظهار داشت: با توجه به اینکه فرهنگ سازی در فضای مجازی تاثیرش بیشتر است، باید رسانه ها و چهره های مهم فرهنگی و ورزشی در این عرصه برای ایجاد فرهنگ صحیح ترافیکی با دولت و دستگاه های اجرایی همکاری کنند.

وی فرهنگ سازی و تولید محتوا در رسانه ها متناسب با فرهنگ منطقه را ضروری دانست.

زارعی کوشا به افزایش حجم تردد مسافرت ها طی دهه های اخیر در کشور و بالا بودن تلفات انسانی اشاره و خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر استانداران با وزیر کشور و رییس پلیس راهور ناجا اعلام شد، معادل 9 تا 11 درصد بودجه سالانه کشور صرف جبران خسارت های ناشی از تصادفات می شود که رقم بسیار زیادی است.

استاندار کردستان نقش دستگاه های اجرایی را در ایجاد راه های مناسب و ترافیک کم خطر بسیار مهم دانست و افزود: البته هر جا و در هر زمینه ای از مشارکت مردم بهره مند شده ایم، نتایج بهتری بدست آورده ایم، بنابراین در زمینه کاهش تصادفات و فرهنگ سازی ترافیک بی خطر هم باید مشارکت مردم را جلب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «سفر بی خطر» در کردستان راه اندازی شد

پویش «سفر بی خطر» در کردستان راه اندازی شد