مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:422022-03-25سياسي

استفاده از جوانان نخبه در اقتصاد/ دانش بنیان ها حمایت شوند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه تحقق شعار سال جاری در سایه حمایت مادی و معنوی از شرکت های دانش بنیان میسر می شود، گفت: استفاده از جوانان نخبه، - ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه های اولین نمازجمعه سال جاری سمنان به میزبانی مسجد امام خمینی (ره) با اشاره به شعار سال جاری مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه تولید دانش بنیان، ابراز کرد: استفاده از جوانان نخبه در تولید اولویت مسئولان استان سمنان باشد.

وی با بیان اینکه حمایت از شرکت های دانش بنیان در زمینه مادی و تأمین نقدینگی مورد نیازشان و همچنین معنوی ضرورت دارد، افزود: گرایش تسهیلات بانکی از بخش خدمات به علم و دانش از جمله نکاتی است که می تواند در حمایت از شرکت های دانش بنیان که عمدتاً نیز جوان و نوپا هستند، مؤثر باشد.

ارتقای بهره وری امام جمعه سمنان با بیان اینکه شناسایی متخصصان جوان در بخش های مختلف از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد، بیان کرد: برای سیاست گذاری و زمینه سازی ورود و مشارکت شرکت های دانش بنیان در اقتصاد، می بایست ابتدا داشته های ما در این زمینه شناسایی و سپس حمایت شوند.

مطیعی با بیان اینکه 70 شرکت دانش بنیان تولیدی و فعال در استان سمنان وجود دارد که در سال جاری برای تحقق شعار سال باید دو برابر شود، گفت: میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از جوانان نخبه در اقتصاد/ دانش بنیان ها حمایت شوند

استفاده از جوانان نخبه در اقتصاد/ دانش بنیان ها حمایت شوند