مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:372022-03-25اقتصادي

فعالیت تدریجی کسب و کارها در سایه کرونا


سال 1400 در حالی آغاز شد که بازار کار کشور همچنان تحت تاثیر تداوم شیوع کرونا قرار داشت؛ هرچند از شدت آن نسبت به سال 1399 کاسته شده بود و بخشی از واحدهای اقتصادی و صنوف تا حدودی از فشارهای اقتصادی ناشی از کرونا خارج شدند با این حال پایان سال 1400 با رویدادهای .

- سال 1400 در حالی آغاز شد که بازار کار کشور همچنان تحت تاثیر تداوم شیوع کرونا قرار داشت؛ هرچند از شدت آن نسبت به سال 1399 کاسته شده بود و بخشی از واحدهای اقتصادی و صنوف تا حدودی از فشارهای اقتصادی ناشی از کرونا خارج شدند با این حال پایان سال 1400 با رویدادهای قابل توجهی از جمله تصویب افزایش 57 درصدی حداقل دستمزد کارگران همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شد.

رهبر معظم انقلاب در ادامه شعار سال 1399 (جهش تولید) شعار سال 1400 را تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اعلام و تاکید فرمودند که دولت فعلی و دولت آینده باید با حمایت های همه جانبه قانونی، دولتی و حکومتی از تولید و رفع موانع آن همت کنند جهش تولید به معنی واقعی تحقق یابد.

بسیاری از فعالان کارگری و کارشناسان حوزه کار، حذف قوانین مخل کسب و کار، جلوگیری از واردات بی رویه، مقابله با پدیده قاچاق، حمایت از تولید داخلی، اصلاح و بازنگری قوانین بانکی و گمرکی، بهبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تدریجی کسب و کارها در سایه کرونا

فعالیت تدریجی کسب و کارها در سایه کرونا