مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:272022-03-25سياسي

تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید و توسعه صنعت دانش بنیان است


تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید و توسعه صنعت دانش بنیان است.

- ، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به سفر رییس جمهور سوریه به امارات اظهار داشت: کشورهای مرتجع عربی باید از مقاومت درس بگیرند چراکه نتیجه مقاومت همیشه پیروزی است.

وی با بیان اینکه یمن هم در نهایت با لطف خداوند پیروز میدان نبرد با آل سعود است، ابراز داشت: رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه باعث افتخار ما هستند و جبهه مقاومت نشان داد که با توکل به خدا و اتکا به نیروی مردمی می توان هر قدرتی را شکست داد.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید و توسعه صنعت دانش بنیان است.

وی با اشاره به اینکه موضوعی که رهبر و مردم را غصه دار کرده است، مشکلات اقتصادی است، خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت از این مشکلات عمل به فرمایشات و سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد مسائل این حوزه است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی با ارتباط با آمریکا و کشورهای غربی حل نمی شود، گفت: اگر این راه حل جواب داده بود کشورهایی مثل ترکیه و عربستان و امارات و دیگر کشورها حال نباید هیچ مشکلی در زمینه اقتصادی داشته باشند در حالی که اینگونه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید و توسعه صنعت دانش بنیان است

تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید و توسعه صنعت دانش بنیان است