مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:172022-03-25سياسي

امام جمعه رشت: اقتدار جامعه به تولید است


امام جمعه رشت با تأکید براینکه کشور نیازمند جهاد تولید است، گفت: اقتدار جامعه به تولید است و در این عرصه باید فرهنگ سازی شود ضمن اینکه دولتمردان باید بستر را برای تولید فراهم کرده و مردم نیز همراهی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشـف آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با بیان اینکه شخصیت فرهیخته گیلان، آیت الله سید مجتبی رودباری پناهگاه اقشار مختلف مردم و انقلابیون بود، اظهار کرد: آیت الله سید مجتبی رودباری خود را وقف مردم و حوزه های علمیه کرد و این ضایعه را به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف،رهبر معظم انقلاب و حوزه های علمیه تسلیت عرض می کنم.

امام جمعه رشت با قدردانی از مردم گیلان به ویژه رشت در تشییع شایسته پیکر آیت الله سید مجتبی رودباری، گفت: این امر نشان دهندهآن است که دشمنان بدانند مردم می دانند روحانیت اصیل دلسوز آنها هستند.

فلاحتی به نامگذاری تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین توسط رهبر معظم انقلاب برای سال 1401 اشاره کرد و افزود: طی 10 سالگذشته مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها اهتمام ویژه ای به تولید و اقنصاد داشته اند.

وی با تأکید براینکه کشور نیازمند جهاد تولید است، بیان کرد: اقتدار جامعه به تولید است و در این عرصه باید فرهنگ سازی شود ضمن اینکه دولتمردان باید بستر را برای تولید فراهم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: اقتدار جامعه به تولید است

امام جمعه رشت: اقتدار جامعه به تولید است