مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:172022-03-25سياسي

نقش مهم قم در کامیابی های تاریخی ایران در قرن گذشته


خطیب نماز جمعه قم پیروزی در دفاع مقدس را از کامیابی های بزرگ ایرانیان در قرن گذشته دانست و گفت: نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی و شکل گیری محور مقاومت، - پیشرفت هایی که تجربه شد و تاب آوری ملت ایران در مقابل تحریم ها از دیگر کامیابی ها بود که در همه این ها قم جایگاه ویژه ای داشت.

آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه نماز جمعه پنجم فروردین 1401 که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به ارتحال آیت الله ری شهری عنوان کرد: آیت الله ری شهری دانشمند پارسایی بود که در جایگاه های علمی و حدیثی آثار ماندگاری از خود به جای گذاشت و در اطاعت از امامین انقلاب پیشگام بود.

وی ضمن تشکر از همه کسانی که در بزرگداشت نیمه شعبان خدمت کردند، اظهار کرد: از کسانی که برای حفظ ارزش ها الهی تلاش می کنند و با امر به معروف و نهی از منکر از ارزش های الهی صیانت می کنند تشکر می کنم و امیدواریم این اصل مورد توجه دستگاه های اداری و جامعه قرار بگیرد و از جایگاه منزلت قم در هم ابعاد صیانت شود.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به شعار سال بیان کرد: اصرار و تأکید رهبری معظم انقلاب بر شعارهایی با درون مایه اقتصادی بسیار راهگشا، پیشران و قابل توجه است و در میان همه مفاهیم که امسال مورد تأکید قرار گرفته است تولید و دانش بنیانی از اهمیت زیادی برخوردار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم قم در کامیابی های تاریخی ایران در قرن گذشته

نقش مهم قم در کامیابی های تاریخی ایران در قرن گذشته