مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:122022-03-25اقتصادي

نبود کشتارگاه مرغ در خلخال کمبود مرغ را رقم زده است


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال گفت: به رغم عرضه مرغ زنده برای کشتار نبود کشتارگاه مرغ در این شهرستان منجر به کمبود این محصول در بازار شد.

- ، محمد شادخاطر ظهر جمعه در نشست مشترک با فرماندار خلخال اظهار کرد: از واپسین روزهای پایانی سال گذشته مصرف گوشت مرغ در این شهرستان به طور غیرمنتظره ای افزایش یافته و در روزهای اخیر به دوبرابر میانگین مصرف روزانه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش تقاضای خرید در بین مردم محلی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در روزهای اخیر، همزمانی آن با ورود گردشگران و مسافران نوروزی و افزایش تقاضا برای خرید گوشت گرم مرغ دلیل اصلی رشد سرانه خرید مرغ در خلخال است.

شادخاطر تصریح کرد: برای پیشگیری از کمبود مرغ در بازار مدیریت جهاد کشاورزی خلخال در چندین نوبت اقدام به تهیه و تأمین گوشت مرغ منجمد و توزیع آن کرده ولی همچنان تقاضای خرید گوشت گرم مرغ در بازار بالا است.

وی با بیان اینکه شهرستان خلخال فاقد کشتارگاه مرغ بوده و تعطیلی چندروزه کشتارگاه مرغ در مرکز استان مشکل کمبود گوشت گرم مرغ در بازار خلخال را افزایش داده است، گفت: برای کمک به حل مشکل یاد شده پنج تن گوشت منجمد مرغ بارگیری و امروز برای توزیع به این شهرستان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود کشتارگاه مرغ در خلخال کمبود مرغ را رقم زده است

نبود کشتارگاه مرغ در خلخال کمبود مرغ را رقم زده است