مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 13:122022-03-25سياسي

سفر راهیان نور امتداد سفر کربلا است


دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: سفر راهیان نور امتداد سفر کربلا است و علت اینکه دشمن در امپراطوری رسانه خودش با راهیان نور دشمنی می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار عباس مطهری دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج امروز در آیین اهتزاز پرچم گنبد حرم امام رضا(ع) در یادمان شلمچه، اظهار کرد: یادمان شهدای شلمچه امتداد راهیان نور حضرت زهرا(س) است، دخت نبی مکرم اسلام(ص) بعد از جنگ احد به زیارت شهدای احد می رفت.

  وی عنوان کرد: خاک شلمچه از ذره ذره بدن های رزمندگان دفاع مقدس پوشیده شده است و  شب های کربلای 5، شب های قدر انقلاب اسلامی است.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: خون شهیدان این انقلاب را بیمه کرده و بهترین بستر برای تربیت انسان انقلابی در گام دوم انقلاب همین راهیان نور است.

مطهری بیان کرد: سفر راهیان نور امتداد سفر کربلا است و علت اینکه دشمن در امپراطوری رسانه خودش با راهیان نور دشمنی می کند، همین ریشه ها است و نباید از حق گذشت که راهیان نور ذکر عملی است و هر قدم که بر می دارید و هر نفسی که در این سفر می کشید، ذکر عملی است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر راهیان نور امتداد سفر کربلا است

سفر راهیان نور امتداد سفر کربلا است