مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 12:522022-03-25سياسي

70 جهادگر؛ میهمان مردم مناطق مرزی خراسان جنوبی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان با اعضای گروه جهادی رضوان دیدار کرد که با 70 جهادگر میهمان مردم این منطقه مرزی هستند.

- گروه جهادی رضوان متشکل از 70 دانشجوی پسر جهادگر از دانشگاه های مختلف تهران هستند که از 24 اسفند 1400 تا 14 فروردین 1401 در مناطق کم برخوردار شهرستان نهبندان مشغول به انجام فعالیت های عمرانی، فرهنگی و آموزشی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با هدف اطلاع از روند فعالیت گروه جهادی رضوان با اعضای این گروه دیدار و با آنان گفت و گو کرد.

وی در حاشیه بازدید از روند فعالیت گروه جهادی رضوان مستقر در روستاهای مرزی نهبندان گفت: گروه های جهادی در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم در کنار دستگاه های دولتی قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: این همراهی گروه های جهادی و دستگاه های اجرایی کمک می کند که بتوانیم کم بضاعتی و بی بضاعتی مردم را تا حدودی کمتر کنیم.

وی با اشاره به فعالیت 12 گروه جهادی مهمان از مرکز کشور در خراسان جنوبی گفت: فعالیت های گروه های جهادی در حاشیه مرزها برای مرزنشینان امیدآفرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 جهادگر؛ میهمان مردم مناطق مرزی خراسان جنوبی

70 جهادگر؛ میهمان مردم مناطق مرزی خراسان جنوبی