مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 12:472022-03-25اقتصادي

بازار گردشگری ملایر داغ تر از همیشه


این روزها شهر ملایر میزبان مسافران و گردشگران فراوانی از اقصی نقاط کشور است؛ موزه ‏لطفعلیان ملایر مرکز ثقل حضور مسافران نوروزی است، در کنار بازدید از این مکان تاریخی ‏مراسم مختلف نیز در این موزه برگزار می شود، - از سوی دیگر عمارت مصدقی، ارگ تاریخی ‏نوشیجان و بازار سنتی ملایر میزبان خوبی برای میهمانان نوروز 1401 هستند.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر به حضور 20 هنرمند صنایع دستی در عمارت مصدقی (خانه صنایع دستی) ملایر اشاره کرد و گفت: امروز جمعه پنجم فروردین ماه، در این نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی در 15 رشته بومی محصولات خود را عرضه می کنند.

ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا؛ افزود: این نمایشگاه شامل غرفه های سفال ، نقاشی روی سفال، مینا کاری، گلیم بافی، نقاشی روی چوب، گیوه بافی، تولیدات چرمی دست دوز، خراطی چوب، مروار بافی ، گره چینی ، پیکر تراشی، جاجیم بافی، قلم زنی، منبت درشت و ریز چوب و.

است.

وی با بیان اینکه حدود 20 غرفه صنایع دستی و هفت کارگاه در خانه صنایع دستی به صورت دائم حضور دارند، اظهارکرد: عید نوروز و استقبال گردشگران از موزه تاریخ و فرهنگ و صنایع دستی فرصتی برای فروش محصولات صنایع دستی شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار گردشگری ملایر داغ تر از همیشه

بازار گردشگری ملایر داغ تر از همیشه