مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-25سياسي

جامعه روحانیت بصیر می تواند راه تبیین را تشخیص دهد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی به اولین همایش طلاب، علما و فضلای شهرستان زیرکوه اظهار کرد: همه باید تبیین کنند اما جامعه روحانیت بصیر می تواند راه تبیین را تشخیص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی آمده است: با سلام به امام زمان (عج) و با درود به روان مقدس رهبر فقید انقلاب و سلام و درود به رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، رهبر مسلمین جهان و سلام به محضر جامعه علماء، طلاب و روحانیت معظم شهرستان زیرکوه، هم سلام عرض می کنم و هم تشکر دارم هم از اینکه توفیق شرفیابی نداشتم عذرخواهی می کنم.

وی ادامه داد: نامه مبارک حضرت حجت الاسلام آقای صباغیان امام جمعه محترم زیرکوه واصل شد، از متن و عنوان نامه خیلی لذت بردم و بصیرت جامعه علما، طلاب و محصلین شهرستان زیرکوه در مشهد و قم و در شهرستان دیگر که تشریف دارند برای بنده خیلی لذت بخش بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: زیرا همراه با بصیرت است و بصیرت در آن موج می زند، زیرا این تشکل حوزوی را به تعبیر نامه براساس تکلیف شرعی و تکلیف دینی در مسئولیت های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و معیشتی که خوب معنای آن این است که نماز و روزه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه روحانیت بصیر می تواند راه تبیین را تشخیص دهد

جامعه روحانیت بصیر می تواند راه تبیین را تشخیص دهد