مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 12:122022-03-25سياسي

حفظ کرامت نسل امروز جامعه ما باید احیا شود


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، با اشاره به اینکه حفظ کرامت نسل امروز جامعه ما باید احیا شود، تصریح کرد: خیلی از واژه ها مانند امانت داری، - ایسنا/گیلان دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، با اشاره به اینکه حفظ کرامت نسل امروز جامعه ما باید احیا شود، تصریح کرد: خیلی از واژه ها مانند امانت داری، صدق الحدیث، دستگیری، فقرزدایی و.

به عنوان فضیلت فراموش شده است که باید احیا شود.

آیت الله رضا رمضانی در مراسم یادواره شهدای روستای فتیده شهرستان لنگرود که در مسجد جامع این روستا برگزار شد، با اشاره به رحلت عالم ربانی آیت الله سید مجتبی رودباری و حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم، اظهار کرد: این شخصیت برجسته، بیش از 20 سال نزد امام خمینی(ره) در قم و نجف شاگردی کرد و به دین و حوزه های علمیه خدمت نمود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به جایگاه برجسته اخلاقی و رفتاری سردار حق بین نیز اشاره و تصریح کرد: در سفری که به سوریه داشتم، از جایگاه ادبی و اخلاقی این شهید بسیار سخن به میان آمد؛ امروز به فرماندهانی مانند سردار سلیمانی و سردار حق بین نیاز داریم که با اخلاق و معنویت، بر دل ها حکومت کنند.

وی با بیان اینکه مردم روستای فتیده به دین داری، وفاداری به انقلاب، ولایت پذیری و عشق به اهل بیت(ع) شهره هستند، خاطرنشان کرد: مردم این منطقه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ کرامت نسل امروز جامعه ما باید احیا شود

حفظ کرامت نسل امروز جامعه ما باید احیا شود