مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 12:022022-03-25سياسي

دبیرکل جهانی اهل بیت (ع): لیبرالیسم در دنیا به دنبال ولنگاری و اباحه گری است


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به تشکیل کلینیک های هویت شناسی در دنیا گفت:دنیای لیبرالیسم برای تغییر افکار و عقاید مردم، دارد تمام تلاش خود را می کند و دشمن با ساخت عروسک و اسباب بازی تا فیلم های هالیوودی به دنبال ولنگاری و اباحه گری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی پیش از ظهر در مراسم یادواره شهدای روستای فتیده شهرستان لنگرود در مسجد جامع این روستا با اشاره به رحلت عالم ربانی آیت الله سید مجتبی رودباری و حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم، اظهار کرد: این شخصیت برجسته، بیش از 20 سال نزد امام خمینی (ره) در قم و نجف شاگردی کرد و به دین و حوزه های علمیه خدمت نمود.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به جایگاه برجسته اخلاقی و رفتاری سردار حق بین نیز بیان کرد: در سفری که به سوریه داشتم، از جایگاه ادبی و اخلاقی این شهید بسیار سخن به میان آمد؛ امروز به فرماندهانی مانند سردار سلیمانی و سردار حق بین نیاز داریم که با اخلاق و معنویت، بر دل ها حکومت کنند.

وی با بیان اینکه مردم روستای فتیده به دین داری، وفاداری به انقلاب، ولایت پذیری و عشق به اهل بیت (ع) شهره هستند، گفت: مردم این منطقه در بخش های کشاورزی و دامداری فعال هستند که در این زمینه حفظ وحدت و انسجام بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل جهانی اهل بیت (ع): لیبرالیسم در دنیا به دنبال ولنگاری و اباحه گری است

دبیرکل جهانی اهل بیت (ع): لیبرالیسم در دنیا به دنبال ولنگاری و اباحه گری است