مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 11:322022-03-25سياسي

توسعه ظرفیت گلخانه های رزن/کشاورزی در رزن دانش بنیان می شود


باتوجه به اینکه شهرستان رزن درحوزه آب مشکل جدی دارد توسعه گلخانه ها در سال 1401 در دستور کار قرار دارد.

- بیان کرد: با همکاری و پیگیری دستگاه های اجرایی استان و شهرستان رزن برنامه عملیاتی این شهرستان طبق تحقق شعار سال 1401 که دستور رهبر انقلاب اسلامی است برنامه ریزی خواهد شد.

غفاری آثار با بیان جهت صرفه جویی آب در این شهرستان نیازمند کشت گونه های کم آب بر هستیم افزود: توسعه گلخانه ها در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه 70 هکتار احداث گلخانه در این شهرستان از مهمترین برنامه های این شهرستان است و در صورتی که تسهیلات مورد نیاز تخصیص داده شود در این زمینه صرفه جویی آب محقق خواهد شد.

فرماندار شهرستان رزن گفت: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در علوم کشاورزی در امر زراعت، تولید، دامپروری و دامپزشکی می توان افزایش ظرفیت و تولید را در این شهرستان به نحو صحیح اجرا نمود.

غفاری آثار بابیان اینکه حل مشکلات تعاونی های ایثارگران، بهداشت و درمان، فرهنگیان و تعاونی روستایی از دیگر اقدامات انجام شده در سال جدید خواهد بود خاطرنشان کرد: 1600 قطعه زمین آماده ساخت دراین شهرستان موجود است، اگر هر قطعه را به سه واحد درنظر بگیریم 4800و احد به واحدهای شهرستان رزن افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ظرفیت گلخانه های رزن/کشاورزی در رزن دانش بنیان می شود

توسعه ظرفیت گلخانه های رزن/کشاورزی در رزن دانش بنیان می شود