مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 11:272022-03-25سياسي

دولت برای تحقق شعار سال باید از تصدی گری در تولید دست بکشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام تولید؛ - عضو کمیسیون شورا های مجلس با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات در حوزه تولید، تصدی گری دولت در این حوزه است گفت: دولت باید از این کار دست بکشد و به انجام امور حمایتی و وظایف حاکمیتی خود در اقتصاد بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته نیز در نامگذاری سال ها به بحث تولید توجه ویژه داشته اند و در نامگذاری سال ها همیشه از عناوین اقتصادی و مربوط به بخش تولید استفاده کرده اند.

وی افزود: با توجه به ولایتمداری آقای رییسی و دولت سیزدهم این امیدواری برای ما وجود دارد تا در مسیر تحقق شعار سال اهتمام جدی داشته باشند.

عضو کمیسیون شورا های مجلس اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات بر سر راه تولید و اقتصاد در کشور ما تصدی گری دولت در این حوزه است که باید دولت از تصدی گری خود در این حوزه دست بکشد.

کاظمی خاطرنشان کرد: دولت به جای تصدی گری در اقتصاد و تولید باید به حمایت از تولید و انجام وظایف حاکمیتی خود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای تحقق شعار سال باید از تصدی گری در تولید دست بکشد

دولت برای تحقق شعار سال باید از تصدی گری در تولید دست بکشد