مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 11:122022-03-25اقتصادي

جویم لارستان به شهرستان ارتقا یافت


معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس از ارتقای بخش جویم لارستان به شهرستان خبر داد.

- اسماعیل محبی پور گفت: طبق مصوبه هیات دولت بخش جویم لارستان به شهرستان ارتقا پیدا کرد و از طرف وزیر کشور برای اجرا به استانداری فارس ابلاغ شد.

به نقل از استانداری فارس، او عنوان کرد: با اضافه شدن جویم به شهرستان تعداد شهرستان های استان فارس به 37شهرستان افزایش یافت.

معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ابلاغ شده حدود جغرافیایی شهرستان جویم دقیقا حدود بخش پیشین جویم است و هیچ منطقه ای از آن کم یا به آن اضافه نشده است.

محبی پور افزود: بخش جویم در شمال شهرستان لارستان حد فاصل راستان و جهرم قرار گرفته بود که از این پس به عنوان یکی از شهرستان های استان معرفی می شود.

او بیان کرد: با ابلاغ این مصوبه استانداری فارس با همکاری نماینده شهرستان ها در شهرستان لارستان، اوز، جویم، خنج، گراش و همچنین با استفاده از ظرفیت های مردمی که هم مشتاق بودند و استقلال کردند در سریعترین زمان شاهد استقرار ادارات مربوطه و افتتاح فرمانداری و معرفی فرماندار باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس معتقد است ارتقای تقسیمات سیاسی باید با همکاری و تعاملات بین بخشی همکاری ادارات و همکاری مردم شریف باعث آرامش و آسایش بیشتر مردم و باز شدن مسیر توسعه شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جویم لارستان به شهرستان ارتقا یافت

جویم لارستان به شهرستان ارتقا یافت