مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 11:022022-03-25سياسي

توسعه استارت آپ ها منجر به دانش بنیان شدن تولید و اشتغال آفرینی می شود


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، توسعه استارت آپ ها و ایجاد مراکز تحقیق و توسعه در کنار مراکز تولیدی و صنعتی را راهکار دانش بنیان شدن تولید و اشتغال دانست.

- عادل نجف زاده نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال زا از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: شعار امسال در تداوم شعار سال های اخیر است و این نشان می دهد که موضوع تولید همچنان از نظر مقام عظمای ولایت به عنوان مسأله راهبردی و محوری کشور مطرح است و البته این اهتمام ایشان، به مزیت های نسبی و مطلقی که در کشورمان وجود دارد، برمی گردد.

وی ادامه داد: در کشور ما در حوزه های مختلف صنعتی، معدنی و کشاورزی استعدادها و امکانات فراوانی وجود دارد که در برخی از آنها دارای مزیت مطلق در سطح جهان هستیم و اگر سرمایه گذاری جدی بر روی این ظرفیت ها انجام شود و زنجیره های مرتبط با آنها نیز ایجاد شود، سالیان سال می توانیم از این ذخایر برای توسعه کشور و بهبود معیشت مردم بهره برداری کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه امسال مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته این است که اقتصاد کشور و جریان تولید باید دانش بنیان شود؛ یعنی هزینه های ناشی از بلاتکلیفی چرخه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه استارت آپ ها منجر به دانش بنیان شدن تولید و اشتغال آفرینی می شود

توسعه استارت آپ ها منجر به دانش بنیان شدن تولید و اشتغال آفرینی می شود