مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 11:022022-03-25اقتصادي

کرونا در قم، در حالت فراموشی و انکار


در بازدیدهای صورت گرفته در ایام نوروز امسال از سطح شهر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اصول فاصله گذاری به کمتر از 40 درصد رسیده است.

- ایسنا/قم رییس مرکز بهداشت قم گفت: در بازدیدهای صورت گرفته در ایام نوروز امسال از سطح شهر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اصول فاصله گذاری به کمتر از 40 درصد رسیده است.

با وجود آنکه دو سال پیش در همین روزها، کرونا مهمترین عامل جدایی دوستان و آشنایان از هم بود و کسی به دلیل کرونا جرات بازدید و میهمانی را نداشت اما امسال به رغم اینکه کرونا به هیچ وجه نرفته و بازهم قربانی می گیرد، گویا هیچ اتفاقی نیوفتاده است و مردم بدون هیچ نگرانی و بدون ماسک و دستکش و مواد بهداشتی در کوی و برزن حاضر می شوند و قم نیز مثل چند سال پیش در روزهای نوروزی میزبان خیل عظیم مسافران است.

هنوز چند گاهی بیشتر از قرمز بودن قم نمی گذرد ولی گویا هیچ اتفاقی نیوفتاده است و بسیاری از مردم بدون هیچگونه توجهی در شهر تردد دارند و امید دارند که کرونا رفته باشد و دیگر کاری به کار آنها نداشته باشد ولی هرچه هست کرونا هم هست و همچنان آزار می دهد.

سیامک محبی عصر دیروز در همین رابطه گفت: به دلیل ساده انگاری و سهل انگاری از سوی عموم همشهریان و نیز مسافرین و زائرین، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اصول فاصله گذاری کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در قم، در حالت فراموشی و انکار

کرونا در قم، در حالت فراموشی و انکار