مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 10:522022-03-25سياسي

آیین گرامیداشت هفتمین شب رحلت آیت الله علوی گرگانی برگزار شد


آیین گرامیداشت هفتمین شب ارتحال آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی پنجشنبه شب با حضور علما و فضلای حوزه، زائران و اقشار مختلف مردم در شبستان امام خمینی (ره) بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) برگزار شد.

- ایسنا/قم آیین گرامیداشت هفتمین شب ارتحال آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی پنجشنبه شب با حضور علما و فضلای حوزه، زائران و اقشار مختلف مردم در شبستان امام خمینی (ره) بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) برگزار شد.

در این آیین که برخی شخصیت های حوزوی به ویژه آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور داشتند، یاد و نام آن فقیه عالی قدر گرامی داشته شد.

در این آیین پس از تلاوت آیه هایی چند از کلام الله مجید و ذکر مصیبت؛ یکی از خطیبان کشور در سخنانی با اشاره به ویژگی های آیت الله علوی گرگانی آن فقید سعید را عالمی عامل، دانشمندی فرهیخته، و فقیهی عظیم و از شخصیت های برجسته علمی خواند.

حجت الاسلام علی نظری منفرد همچنین مردمی بودن و ساده زیستی را از مشخصه های بارز مرحوم علوی گرگانی ذکر کرد و یادآور شد: همه حوزویان به خصوص طلبه های جوان باید زهد و تقوی الهی، ایمان و اخلاص و همچنین مردم داری این عالم بزرگوار را سرمشق و الگوی زندگی خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت هفتمین شب رحلت آیت الله علوی گرگانی برگزار شد

آیین گرامیداشت هفتمین شب رحلت آیت الله علوی گرگانی برگزار شد