مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 10:472022-03-25اجتماعي

پایان تعطیلی 2 ساله موزه باستان شناسی ایذه


مدیر موزه باستان شناسی شهرستان ایذه از بازگشایی این موزه پس از 2 سال تعطیلی کرونایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق شیخی با اعلام این خبر اظهار کرد: به علت فراگیر شدن پاندمی کرونا و تعطیلی بسیاری از اماکن تاریخی، به تبع بسیاری از موزه ها در سطح کشور از جمله موزه باستان شناسی ایذه نیز باتوجه به این که محلی مسقف است تعطیل شده بود که پس از بهبود شرایط و براساس دستورالعمل های ستاد ملی کرونا، اکنون شرایط برای بازدید عموم و گردشگران در ایام نوروز 1401 مهیا شده است.

او ادامه داد: البته نواقصی هم در موزه وجود داشت که به همت مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، معاون میراث فرهنگی استان، مجموعه مدیریت پایگاه میراث فرهنگی آیاپیر، اداره میراث فرهنگی و شهرداری ایذه و به ویژه حمایت های فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان، این نواقص اکنون مرتفع شده اند.

مدیر موزه باستان شناسی ایذه افزود: موزه ایذه تا قبل از پاندمی کرونا، با استقبال بی نظیری از سوی گروه های مختلف سنی روبرو بود که امید می رود این روند دوباره طی شود چراکه یکی از شرایط پایداری موزه ها، بازدیدکنندگان و علاقه مندان هستند.

او در تشریح موزه باستان شناسی شهرستان ایذه اظهار گفت: این موزه با مساحت 3700 مترمربع و در فضای نمایشی 1000 متر مربع و در یک طبقه ایجاد شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تعطیلی 2 ساله موزه باستان شناسی ایذه

پایان تعطیلی 2 ساله موزه باستان شناسی ایذه