مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 10:172022-03-25سياسي

درهای ادارات دولتی چابهار برای اسکان مسافران نوروزی باز باشد


معاون استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه درهای تمامی ادارات دولتی چابهار برای اسکان مسافران نوروزی باز باشد، گفت: چابهار با ورود بیش از انتظار مسافران مواجا شده است.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رحمدل بامری که به عنوان نماینده ویژه استاندار به حوزه سواحل مکُران سفر کرده است در نشست ویدئوکنفرانسیِ ستاد اجرایی تسهیلات سفر استان که با حضور حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانداران و مدیران برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی و گروه های امدادی و جهادی به خوبی با ستاد تسهیلات سفر همکاری کرده اند و امیدواریم این تعامل و هم افزایی تا پایان تعطیلات نوروز تداوم داشته باشد.

وی با قدردانی از تلاش های جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: خوشبختانه با نظارت جدی نیروهای هلال احمر در نوار ساحلی جنوب سیستان و بلوچستان، هیچ حادثه ناگواری در بحث غرق شدگی نداشتیم و انشاالله این جدیت در کار همچنان تا پایان سفرها ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت منطقه آزاد چابهار برای پذیرایی از میهمانان نوروزی بیان داشت: سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در بحث استقبال و پذیرایی از مسافران، تلاش های خوبی داشته و با توجه به ورود چشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای ادارات دولتی چابهار برای اسکان مسافران نوروزی باز باشد

درهای ادارات دولتی چابهار برای اسکان مسافران نوروزی باز باشد