مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 09:572022-03-25اقتصادي

تسهیلات قطعه سازان به دستشان نرسید/ مانع زدایی ها چندان برای قطعه سازان محقق نشد


زمانیکه سال گذشته به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نام گرفت و با این هدف آغاز شد، انتظارها بر این بود که دولت با برداشتن موانع از پیش پای صنایع، - زمانیکه سال گذشته به نام "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" نام گرفت و با این هدف آغاز شد، انتظارها بر این بود که دولت با برداشتن موانع از پیش پای صنایع، راه تولید را برایشان میسر کند اما در رابطه با صنعت قطعه سازی کشور که این اتفاق نیفتاد و حتی وعده های تسهیلاتی محقق نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از نامگذاری سال 1400 و مشخص شدن مسیری که بایستی در کشور پیش گرفته می شد، اعضای هیات مدیره هریک از دو انجمن بزرگ صنعت قطعه سازی کشور (سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو و انجمن همگن نیرو محرکه قطعه سازی) در همان فروردین ماه جلساتی با هدف بررسی آخرین وضعیت تولید خودرو، قطعات و موانع پیش رو تشکیل داده اند.

دغدغه های اصلی صنعت که از سال 1399 به 1400 منتقل شد، کماکان تا پایان سال با آن ها همراه بود.

قطعه سازان تا پایان سالی که گذشت دو معظل اصلی کمبود نقدینگی و مشکلات ناشی از قیمت گذاری دستوری را با خود حمل کردند و عملا مسائل اصلی حل نشده، باقی ماند.

قطعه سازان کشور در ابتدای سال گذشته امیدوار بودند که باتوجه به اینکه سال مانع زدایی ها را پیش رو دارند، درصد قابل توجهی از موانع و به ویژه موانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات قطعه سازان به دستشان نرسید/ مانع زدایی ها چندان برای قطعه سازان محقق نشد

تسهیلات قطعه سازان به دستشان نرسید/ مانع زدایی ها چندان برای قطعه سازان محقق نشد