مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 09:172022-03-25حوادث

نجات جوان 23 ساله بعد از 9 ساعت در ارتفاعات شهر کرمان


جوان 23 ساله کرمانی بعد از 9 ساعت تلاش توسط تیم امدادونجات پایگاه کوهستان کرمان از ارتفاعات صعب العبور روستای ده شیب در کوهپایه شهر کرمان نجات یافت.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان محمدامیرخانی معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: در طی تماس تلفنی مردمی با سامانه تلفنی 112 مبنی بر مصدوم شدن جوان 23 ساله در ارتفاعات کوهستانی در روستای ده شیب، بلافاصله تیم امدادونجات کوهستان کرمان به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه نجاتگران کوهستان در ساعت 10:30 صبح به محل حادثه اعزام شدند، افزود: نیروهای هلال احمر در ساعت 11:15 در روستای ده شیب مستقر شدند و با همراهی جمعی از اهالی بومی روستا به محل حادثه فرد مصدوم صعود کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به صعب العبور بودن ارتفاعات و شرایط وزش شدید باد، نجاتگران تیم امدادونجات کوهستان کرمان در ساعت 15 بعداز ظهر به مصدوم در ارتفاع بیش از 3 هزار متر دسترسی پیدا کردند.

امیرخانی با اشاره به مصدومیت این جوان 23 ساله در ناحیه پا تصریح کرد: امدادگران هلال احمر پس از اقدامات امدادوکمک های اولیه و آتل بندی مصدوم را در بسکت تثیبت و به دامنه کوه انتقال دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جوان 23 ساله بعد از 9 ساعت در ارتفاعات شهر کرمان

نجات جوان 23 ساله بعد از 9 ساعت در ارتفاعات شهر کرمان