مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 08:372022-03-25سياسي

اعتبار 4 هزار میلیارد تومانی مجلس برای حمایت از دانش بنیان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری گفت: - سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: در قانون مصوب مجلس 4 هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب کمک های بلاعوض و تسهیلات کم بهره برای شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری گفت: در سال های قبل شرکت های دانش بنیان با مشکلاتی مواجه بودند که مهم ترین آن عدم حمایت از اختراعات دانشمندان ما بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: مجلس اخیرا قانونی را گذراند که با اجرای مشکلات شرکت های دانش بنیان و دانشمندان ما رفع می شود و در این قانون هم بحث صدور مجوز ها دیده شده و هم ارائه تسهیلات و هم موارد دیگر.

حاجی پور خاطرنشان کرد: در قانون مصوب مجلس در حمایت از شرکت های دانش بنیان 4هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب کمک های بلاعوض و تسهیلات کم بهره برای شرکت های دانش بنیان دیده و در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 4 هزار میلیارد تومانی مجلس برای حمایت از دانش بنیان ها

اعتبار 4 هزار میلیارد تومانی مجلس برای حمایت از دانش بنیان ها