مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 08:222022-03-25اجتماعي

ناپایداری هوای آذربایجان غربی/بارندگی ادامه دارد


رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: هوای استان تا پایان هفته جاری ناپاید ار بوده و بارش برف و باران در استان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی مهدی صابری رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اظهار داشت: براساس نقشه های پیش یابی باتداوم فعالیت امواج تراز میانی جو تا اواخر هفته جاری وزش باد نیز پیش بینی می شود و روزهای پنجشنبه و جمعه به ویژه در جنوب استان این پدیده تداوم دارد.

وی با بیان اینکه تغییرات دمایی چندانی برای استان پیش بینی نمی شود ادامه داد: هوای استان امروز پنجشنبه قسمتی تا نیمه ابری در برخی ساعات همراه با بارش برف و باران و وزش باد شدید خواهد بود و روز جمعه نیز در مرکز و جنوب استان وزش باد شدید و بارش برف و باران پراکنده پیش بینی می شود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در 24 ساعت گذشته در اغلب نقاط استان بارشهای پراکنده ثبت شده است و بیشترین میزان در چالدران با سه و تکاب با 2.

5 میلیمتر بوده است و شهرهای مهاباد، پلدشت، سلماس و سردشت بدون بارش بوده اند.

وی افزود: شهرستان چالدران در شمال آذربایجان غربی با دمای منفی هفت درجه سانتی گراد سردترین و شهرستان بوکان با دمای 14 درجه سانتی گراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناپایداری هوای آذربایجان غربی/بارندگی ادامه دارد

ناپایداری هوای آذربایجان غربی/بارندگی ادامه دارد