مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 01:472022-03-24حوادث

تشدید نظارت پلیس بر اماکن اقامتی در نوروز


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ضمن اعلام برخورد با مراکز غیرمجاز اقامت و پذیرش مسافران نوروزی از مسافران نیز خواست که حتما به مراکز دارای مجوز مراجعه و استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ سرهنگ نادر مرادی در گفتگو با ایسنا، درباره نظارت پلیس اماکن بر اقامتگاه ها و اماکن پذیرش مسافر در ایام نوروز گفت: شهر تهران گرچه در ایام تعطیلات نوروزی جزو شهر های مسافرفرست محسوب می شود، اما در سال های اخیر شاهد حضور مسافران در شهر های دیگر نیز به شهر تهران بوده ایم که برخی از این افراد در امکان اقامتی از جمله هتل ها، مهمانپذیر ها و .

استقرار پیدا می کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در ایام تعطیلات نوروزی نیز اقدام به بازدید، کنترل و نظارت بر اقامتگاه ها، پانسیون ها، مسافرخانه و .

می کنند و ما بر این فضا ها نظارت و کنترل ویژه داریم.

مرادی با بیان اینکه لازم است مسافران حتما به اقامتگاه ها و مسافرخانه های مجاز بروند، گفت: اقامتگاه های مجاز دارای پروانه و مجوز فعالیت هستند که در معرض دید قراردارد، اطلاعات این اماکن در سامانه پلیس نیز وجود داشته و ما مرتب بر آن ها نظارت داریم و با هرگونه تخلفی از سوی اماکن برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت پلیس بر اماکن اقامتی در نوروز

تشدید نظارت پلیس بر اماکن اقامتی در نوروز