مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 00:172022-03-24سياسي

توسعه تولید بدون توجه به دانش بنیان بودن محقق نمی شود


مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه توسعه تولید بدون توجه به دانش بنیان بودن محقق نمی شود گفت: - حمایت از شرکت های دانش بنیان موجب رونق تولید و اشتغال می شود.

مجید آوج در گفت و گو با ایسنا از کردستان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هر ساله با تعیین عنوان سال وظایف و مأموریت های سازمان ها، نهادها، ارگان ها و ادارات ذیربط را مشخص می کنند و براین اساس برنامه ریزی های لازم برای تحقق این شعار انجام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه رهبر معظم سال 1401 را سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری فرمودند، بیان کرد: جهاددانشگاهی با توجه به رسالت خود یکی از الگوهای موفق توسعه دانش بنیان بوده است که در این راستا می تواند نقش اساسی در تحقق شعار سال داشته باشد.

وی افزود: برای رسیدن به رشد اقتصادی باید به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کرد که در این بخش جهاددانشگاهی تاکنون برنامه های مؤثری را به انجام رسانده است.

آوج با اشاره به اهمیت اقتصاد دانش بنیان ادامه داد: اقتصاد دانش بنیان، اقتصادی است که دانش و اطلاعات دارای جایگاه بالاتری نسبت به سرمایه های فیزیکی و دارایی های نقدی همچون تجهیزات، زمین و… است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تولید بدون توجه به دانش بنیان بودن محقق نمی شود

توسعه تولید بدون توجه به دانش بنیان بودن محقق نمی شود