مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 21:522022-03-24سياسي

آیت الله فاطمی نیا با بهبود وضعیت از بخش مراقبت های ویژه خارج شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام دکتر سیدحسین فاطمی نیا از فرزندان آیت الله فاطمی نیا استاد اخلاق در گفتگویی اظهار داشت: الحمدلله با بهبود وضعیت حال این استاد اخلاق و ثبات وضعیت جسمانی، - فرزند آیت الله فاطمی نیا گفت: الحمدلله با بهبود وضعیت حال این استاد اخلاق و ثبات وضعیت جسمانی، امروز پنجشنبه 4 فروردین ماه ایشان از بخش مراقبت های ویژه ترخیص و در بخش عمومی تحت مراقبت پزشکان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام دکتر سیدحسین فاطمی نیا از فرزندان آیت الله فاطمی نیا استاد اخلاق در گفتگویی اظهار داشت: الحمدلله با بهبود وضعیت حال این استاد اخلاق و ثبات وضعیت جسمانی، امروز پنجشنبه 4 فروردین ماه ایشان از بخش مراقبت های ویژه ترخیص و در بخش عمومی تحت مراقبت پزشکان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت از پدر در بیمارستان عیادت کرد، گفت: از کادر درمان و پزشکی مجرب بیمارستان نیز که در این مدت بسیار تلاش کردند، قدردانی می کنم.

فاطمی نیا تصریح کرد: از مردم عزیز کشور نیز که در این مدت دعاگوی پدر بودند، تشکر می کنم و ان شاء الله به زودی با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شوند.

وی با گلایه از افرادی که در فضای مجازی خبر ارتحال این استاد اخلاق را منتشر می کردند، گفت: از مردم خواستارم اخبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فاطمی نیا با بهبود وضعیت از بخش مراقبت های ویژه خارج شد

آیت الله فاطمی نیا با بهبود وضعیت از بخش مراقبت های ویژه خارج شد